Jak się rejestrować

1. Przed dokonaniem rejestracji należy zapoznać się z regulaminem obowiązującym w sklepie, ponieważ jego zasady określają sposób działania marki Rebel Madness w odniesieniu do klientów.

 

2. Aby zarejestrować się na stronie sklepu należy kliknąć na frazę "Rejestracja" w panelu klienta na górze strony lub na dole strony w kategorii klient.

 

3. Następnie należy uzupełnić wszystkie pola znajdujące się w kategorii "Dane podstawowe"

 

4. W przypadku chęci kupowania na firmę, należy zaznaczyć opcję "Będę również kupował na firmę" oraz wpisać wszystkie niezbędne informacje dotyczące firmy.

 

5. Kolejna czynność to wpisanie w odpowiednie pole kodu z obrazka znajdującego się w kategorii "Wpisz kod widoczny na obrazku"

 

6. Ostatnim etapem rejestracji jest zaznaczenie opcji "Akceptuję warunki regulaminu" oraz (opcjonalnej) "Chcę być powiadamian(y/a) o nowościach"

 

7. Klikając w "Zarejestruj się" zostanie dokonana rejestracja klienta.

 

8. Aby aktywować założone konto należy kliknąć w link podany w wiadomości
wysłanej na e-mail podany przy rejestracji. Nieaktywne konto umożliwia złożenie TYLKO jednego zamówienia.

 

9. Z poziomu konta klienta w zakładce "Zmień dane w swoim profilu" można edytować wszystkie dane dotyczące konta, natomiast w zakładce "Ewidencja zamówień" obserwować jaki jest aktualny status zamówień dokonanych na stronie sklepu.


Po dokonaniu wszystkich opisanych wyżej czynności, możliwe jest korzystanie ze wszystkich funkcji sklepu, które przysługują zarejestrowanemu klientowi.

 

 

Subskrypcja

Oprogramowanie KQS.store | Projekt i wdrożenie AWESO

© Rebel Madness. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

PolskiEnglish
Waluta