Jak kupować

1. Kupowanie rozpoczynamy od znalezienia produktu który chcemy nabyć. Składanie zamówień na stronie sklepu Rebel Madness jest możliwe bez dokonania wcześniejszej rejestracji czy logowania, jednak aby móc korzystać w pełni ze wszystkich funkcji sklepu przysługujących klientowi, konieczna jest wcześniejsza rejestracja.

 

2. Bezpośrednio przed podjęciem decyzji o zakupie należy zapoznać się z opisem danego produktu, gdzie określone są wszystkie jego specyfikacje takie jak wymiary, rodzaj materiału z jakiego został wykonany oraz ilość dodatków które posiada.

 

3. Po zapoznaniu się z produktem możemy wybrać jego konkretne atrybuty takie jak rozmiar, numer koloru oraz numer modelu znajdujące się w rozsuwanych listach (o ile dany produkt posiada opcję wyboru atrybutów).

 

4. Następnie należy wybrać liczbę zamawianych egzemplarzy z danego produktu, wpisując odpowiednią wartość liczbową.

 

5. Klikając na "Kupuję i zapłacę" dodajemy dany produkt do koszyka.

Na tym etapie możemy kontynuować zakupy, wybierając kolejne produkty, powtarzając wyżej wymienione czynności.

 

6. Klikając na napis "produktów w koszyku" w kategorii "Twój koszyk" przechodzimy do bieżącego zamówienia.

 

7. Na tym etapie możemy usuwać poszczególne produkty z koszyka, klikając na kosz lub zupełnie opróżnić koszyk wybierając opcję "Opróżnij koszyk"

 

8. Aby sprawdzić łączną wartość zamawianych produktów, klikamy na opcję "Przelicz koszyk"

 

9. Aby dokonać zamówienia klikamy na opcję "Złóż zamówienie"

 

10. Kolejnym krokiem jest wybór formy przesyłki, której koszt zostanie automatycznie naliczony do wartości zamówienia.

 

11. Jeśli zamówienie ma być wysłane pod inny adres niż ten podany w danych klienta, należy zaznaczyć opcję "Wysyłka zamówienia pod inny adres" oraz wypełnić formularz wpisując odpowiednie dane do wysyłki. Jeśli natomiast złożenie zamówienia odbywa się bez rejestracji w sklepie, należy uzupełnić wszystkie niezbędne dane w kategorii "Dane zamawiającego".

 

12. W przypadku wyboru pobrania jako formy przesyłki, końcowym etapem złożenia zamówienia jest zaznaczenie opcji "Akceptuję warunki regulaminu" (oczywiście po wcześniejszym zapoznaniu się z nim) oraz kliknięcie na "Wyślij zamówienie"

 

13. W przypadku wyboru innej niż pobranie formy przesyłki, należy następnie wybrać formę płatności z trzech dostępnych metod: przelew dowolny, Dotpay lub płatność za pośrednictwem systemu PayPal. W przypadku wyboru płatności za pośrednictwem systemu PayPal, do łącznej kwoty zamówienia zostanie naliczona prowizja w wysokości 4% (jest to kwota którą system PayPal nalicza automatycznie za pośrednictwo w transakcjach finansowych).

 

14. Końcowym etapem złożenia zamówienia jest zaznaczenie opcji "Akceptuję warunki regulaminu" (oczywiście po wcześniejszym zapoznaniu się z nim) oraz "Potwierdzam, iż wiem o obowiązku zapłaty za zamówienie" następnie należy klikniąć na "Wyślij zamówienie"

 

15. Po wysłaniu zamówienia pojawią się dane niezbędne do dokonania płatności które zostaną również wysłane automatycznie na maila.

 

16. Z poziomu konta klienta w zakładce "Ewidencja zamówień" można obserwować jaki jest aktualny status zamówienia oraz wszystkie jego szczegóły

 

Klient który dokonał zamówienia jest informowany drogą mailową o wszystkich etapach jego realizacji.

 

Subskrypcja

Oprogramowanie KQS.store | Projekt i wdrożenie AWESO

© Rebel Madness. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

PolskiEnglish
Waluta